22 maj 2011

Ännu en valborgsblogg

Det verkar som det här med valborg vägrar släppa taget om mig. Jag som tidigare nämnt inte kameran med mig när barnen fick rida ponnys vilket grämer mig och bara därför förföler mig bloggosfären med att jag ständigt hittar nya inlägg om vad andra gjort samma dag på samma plats som jag. Karins konstgrepp var också på Campus. Hon köpte en heliumballong, jag var för snål. För detta straffas jag. Så här ser Karins version ut i åtta bilder. Anledningen att jag hamnade där var att jag fick tips av min vän E om hur Karin motivlackat sina naglar, värt att prova tror jag!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Men det var ju din födelsedag, kul att den känslan stannar!

Bodil sa...

Imaterat som jag fick som ordverifikat, är det när man inte kan hantera materia?

Jörel sa...

Roligt att ponnyhästarna förföler dig.

Märka ord - moi?