06 maj 2014

Ägd - eller med?

Ägd, det är så jag tänker - jag rår inte över min tid. Det är det och det och det. Jag säger då det. Men så tänker jag att bortsett från att allt flyter ihop till en stor mäktig kaka av engagemang så är det mesta trevligt i sig. Hur kommer jag från känslan av vara annekterad till att vara med?

Idag ställdes ett möte in och jag kunde få sitta ner och jobba på med det som föll mig in. Det var en skön eftermiddag. När den var slut tänkte jag på allt annat som också borde ha fått plats på den eftermiddagen. Om det här ska gå. Det kommer att gå ändå, hoppas jag.

Ikväll passade kusinerna varandra och jag och Signe och några vänner pratade om sommarens stora grej: Barnens Lappis. Ni hittar oss i Knattetältet. En av de bättre av alla saker som jag engagerar mig i detta år. Vi ses!

Inga kommentarer: