21 mars 2014

Slumpmässiga repliker från Genius Talks

Idag ska jag ha ett par viktiga samtal. Som förberedelse slumpbloggar jag med tre boxar frasdelar som jag lagt in Android Genius Talks app.

Jag vill gärna höra vad du tycker om kolesterol och den här dagen? .
Det är meningslöst att prata om om Gud och Mammon och planerna framöver? .
Jag vill gärna höra vad du tycker om förutsättningarna för det här?.
Vad tycker du om lunchen och erfarenheterna och det? .
Berätta lite  om lunchen och planerna framöver? .
Alltså vadå om förutsättningarna för den här dagen? .
Alltså vadå om kolesterol och det här?.
Hur vill du om jämställdhet och det här?.
Men du hur tänker du om kolesterol och den här dagen? .
Lyssnar du ens på vad jag säger om kolesterol och det som måste göras? .
Nu får du förtydliga om Gud och Mammon och vårt samarbete? .
Alltså hallå hur tänker du om det där som vi pratade om, alltså den här dagen? .
Jag vill gärna höra vad du tycker om Gud och Mammon och det här?.
Det är meningslöst att prata om om friskvård och den här dagen? .
Hur vill du om livet i allmänhet och planerna framöver? .
Hur vill du om läget i världen och den här dagen? .
Hur vill du om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Nu får du förtydliga om Gud och Mammon och vårt samarbete? .
Men åh om livet i allmänhet och erfarenheterna och det? .
Kan du berätta mer om friskvård och erfarenheterna och det? .
Hur vill du om förutsättningarna för det här?.
Jag förstår inte hur dh menar om förutsättningarna för vårt samarbete? .
Hur vill du om jämställdhet och det här?.
Vad tycker du om kolesterol och den här dagen? .
Vad tycker du om det där som vi pratade om, alltså hur vi borde göra nu?.
Jag vill gärna höra vad du tycker om växthusgaser och hur vi borde göra nu?.
Jag förstår inte hur dh menar om hur det går med erfarenheterna och det? .
Hur vill du om jämställdhet och vårt samarbete? .
Men du hur tänker du om hur det går med planerna framöver? .
Berätta lite  om friskvård och planerna framöver? .
Jag förstår inte hur dh menar om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Hur vill du om förutsättningarna för hur vi borde göra nu?.
Nu får du förtydliga om friskvård och vårt samarbete? .
Hur vill du om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Hur vill du om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Kan du berätta mer om det där som vi pratade om, alltså erfarenheterna och det? .
Jag vill gärna höra vad du tycker om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Men du hur tänker du om det där som vi pratade om, alltså planerna framöver? .
Berätta lite  om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Hur vill du om det där som vi pratade om, alltså planerna framöver? .
Men du hur tänker du om livet i allmänhet och planerna framöver? .
Men du hur tänker du om hur det går med det här?.
Vad tycker du om läget i världen och erfarenheterna och det? .
Men du hur tänker du om förutsättningarna för hur vi borde göra nu?.
Jag vill gärna höra vad du tycker om läget i världen och hur vi borde göra nu?

Inga kommentarer: