Tåla mod - DramatenTåla mod - Dramaten Amanda Ooms har skrivit manus och spelar, Lena Endre regisserar och Joakim Thåström har gjort musiken. Och det är inte särskilt dyrt, en monologföreställning kostar ungefär som en biobiljett+popcorn+läsk.
Jag blir seriöst sugen på att ta en sväng till Dramaten i mars-april.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar