| Lövteamet tar paus från krattan för att njuta av hösten (och fotografera den) . |
30 oktober 2012
Oktoberdag
Än är det höst i Bryssel, även om vi haft några dar med frostkänsla. I dag växlade vädret mellan sol och regn och temperaturen låg på 7-8 grader. Jan och jag hade en arbetsdag i Roodebeek. Några spikade tak, andra krattade löv och lekte med katter. En massa potatis skulle rivas och nu åker vi tillbaka för att äta palt. Fin familjedag mitt i semestern.
Etiketter:
familj,
hund,
hus,
klart till halvklart,
Trädgård
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar