03 juli 2012

Goddag. Mitt förnamn är David och jag är lycklig över att kunna besvara ert brev i dag.

Helpdeskspråket är så vackert, särskilt översatt till franska.
Jag är förtvivlad över att höra att vissa av era inköp saknas i ert bibliotek.
Jag vet precis hur förargligt sådant kan vara och är glad över att kunna bistå er.
Först vill jag be om ursäkt för detta e-postmeddelandes längd, men jag har flera lösningar att föreslå och därför kommer det att krävas ett visst utrymme för att beskriva dem i detalj. Jag tackar er på förhand för er tid.
Jag är glad att kunna meddela att många av era tidigare inköp...
 Tack vare Davids utförliga instruktioner håller jag nu på att ladda ner alla 130 låtar jag hade köpt på iTunes. Nu börjar datorn så smått återfå sin forna glans.
Här är låten som håller på att laddas just nu.

Inga kommentarer: