14 juni 2012

Internet utan Jörel

Så och då händer det att fantomen lämnar sin ouppkopplade djungel, och surfar in på favoritbloggen.
Hej hur haaaaaaaaaaaar ni det, klarar ni er fint utan mig?

Min dator är alltså sönder, hemma surfar vi på en Ipad och med "vi" menar vi framför allt dottern, som ju faktiskt äger den. På jobbet hinns inte mycket bloggande och fejsbookande. Och ute är det sommar.
Så radiotystnaden lär fortsätta.
Några highlights:
  • Jag är slav under stegmätaren, men en bra slav. 10 000 steg om dagen är min lott.
  • Är däremot öm om överarmarna efter fyra vaccinationssprutor i morse, men tror att jag har goda chanser att överleva.
  • Visumen är klara och det är bara att hämta passen.
  • I går kom jag hem från Italien, häromveckan var det Tyskland. Nästa vecka hade det kunnat bli Slovakien men jag tackade nej. Och om tre veckor väntar
 

Inga kommentarer: