09 december 2011

Fredagsmys

Eftersom Bodil utlyst bloggförbud imorgon gäller det att skriva av sig i afton...
Jag kan förtälja att 100% av barnen har feber, att de inte har magsjuka så jag har kört fyra maskiner helt vanlig standardtvätt, att jag fått ett stort gammalt furuskåp som renoveringsobjekt av en annan lika vänlig släkt som vår egen, att det t ex ryms två medelstora förskolebarn stående i skåpet och att lillTV:n kanske ryms på en av hyllorna om jag sågar lite, att jag har underbara idéer till hemgjorda julklappar men ont om tid för vuxet pyssel, att jag lånat en massa intressant på biblioteket t ex en barnbok på danska som jag högläst tre varv, att jobbprojektet tagit ett litet skutt i rätt riktning idag och att en av de belamrade ytorna i rummet alla vill vara i har decluttrats och dammtorkats i afton.

Inga kommentarer: