08 december 2009

Möbelrea

Ännu en riktigt oattraktiv Blocketannons:
"Har ett källarrum fullt med möbler soffbord, köksbord, barbord, massor av stolar. Jag säljer grejorna till bra pris säg vad du är inresserad av. Maila eller ring om du själv vill komma och kolla om du hittar något ." Om länken inte funkar för att allt rat mot förmodan är uppköpt av någon frusen vedspisägare så kan jag beskriva att den föreställer ett källarrum fullt med möbler soffbord, köksbord, barbord, massor av stolar som du kan köpa om du hittar något.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Ingen kan dissa som du! Fantastiskt!

Signe sa...

Du som lagt in annonsen: förlåt. Jag kanske var för hård mot dig. Det är ändå fint på nåt sätt att du är så ärlig och egentligen borde vi alla släppa våra stylade masker, våga vara ödmjuka och visa oss som vi är. Det är ett gott försök men inte säljande på det klassiska viset. Så förlåt att jag kallade dina möbler för rat, det var lite svårt att se hur fina de är när det är så fullt. Lycka till, hoppas du får sälja.

Jörel sa...

Tack Signe, den här annonsen äger. Det finns faktiskt ett stolsben som ser rätt lovande ut tycker jag. Men som du säger, inte säljande på det klassiska viset.