Idag upptäckte jag att jag för en månad sedan levererade en handling till min beställare som bara var halvklar. Jag hade glömt att skriva om och bifoga ett viktigt dokument som är det som är själva orsaken till att man gör den handlingen. Jag såg det det första jag gjorde när jag öppnade dokumentet idag och för en månad sedan var jag troligen blind... Hur går det till?
Jag fick skriva ett mail och be om ursäkt. Och lova att vi förstås står för kostnaderna att rätta till felet.
Jag vet att jag ursäktade mig även då jag levererade handlingen, att jag var vimsig och att min beställare sa att är det någon som det är ordning på så är det du, det vet ju alla i det här huset. Well, alla i huset hade fel. Så erfarenheten är den att alltid, alltid, alltid be någon kolla på det du gjort innan du skickar det vidare. Om man så heter Bodil, brukar granska andras handlingar och ses som fru Ordning och reda.
Jobba med friskfaktorer – 8 säkra sätt - Suntarbetsliv
3 veckor sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar