24 juli 2008

Unique learning experience

Det här ska bli så fantastiskt roligt!

3 kommentarer:

Jorun sa...

Det låter otroligt spännande och intressant! Jag är lite för nyvaken (körde in på garageuppfarten klockan två i morse, åter i Skellefteå från en kort Ammarnästur) för att begripa allt jag läser, är det halvfart eller mer?

Jag hoppas du klarade anmälan utan svensk folkbokföringsadress.

Jörel sa...

Jo det gick bra att anmäla sig via e-mail om man grinade litegrann...

Det är halvfart men två år.
Jag borde väl ha kunnat räkna ut det om jag hade förstått det nya poängsystemet lite bättre. Hur mycket är 60 poäng räknat i stenåldersenheter? 40 kanske?

Det blir seminarier i Malmö, fyra per år. Man behöver inte åka på alla.

Jorun sa...

jepp 60 EU-anpassade Bolognapoäng motsvarar 40 granitpoäng från den nyligen passerade forntiden